Oğlum şuan küçük fakat 2 yaş civarında onu bir kreşe yazdırmayı düşünüyorum. Çünkü evde 7/24 tek başımızayız eşimde Suriye’de. Dahada 2-3 sene orada kalacak. Evimize gelen giden ya da bizim gittiğimiz kimse yok. Böyle devam ederse çocuğum asosyal bir yapıda olacak. Kreşe versem çocuğum için faydalı olur mu bilgisi olan var mı?