Merhaba kızlar oğlum soğuk algınlığı geçirdi bi iki gün sesi vs kısıldı o zaman başladı burun akıntısı sesi düzeldi ama hala burun akıntısı devam ediyor 1-2 hafta olacak.. doktorla görüştüğümde enjeksiyonla temizle diyor yapıyorum da ama o burun akıntısı o hırıltı geçmiyor önerebilceğiniz birşeyler var mı