Maternalmom-_- Bebeğim 8 aylık dişleri yeni cikiyo ve çok kötü kabız oldu. İlaç da kullandık ama etki etmedi napmaliyiz bilemedim etkili yöntemi olan var mi
Sonsuzmutluluk Maternalmom-_- Düzenli duphalac şurup kullanın 15 gün sabah akşam 1 çay kaşığı.dut kurusu ve kuru üzümü komposto yapın şekersiz sabah aç karna ılık ılık içirin bebeğinize
Sngl1223 Maternalmom-_- ben kayısı komposto yapıyorum içtiği gün çıkmaya başladı çok şükür biz de sıkıntılyz bu yüzden