Merhaba kızlar.. dünden beri aşırı kötüyüm halsizlik tüm vicüdum dövülmüş gibi ağrıyor aşırı derece öksürüyorum burnum tıkalı.. nefen almakta zorlandığım oluyor. Evde kendi kendime 4 kez test yaptım negatif çıktı. Labos testi için başvurdum yarın gideceğim yaptırmaya(isviçrede yaşıyorum) hasta olmadan 2 gün önce düğüne gittik herkes düğüne negatif evde kendi yaptığı testi ile gelmiş sonradan öğrendik.. yaptırmayan da varmış.. ama şöyle bişey de var ki yarım saat yağmurun altında mağdur kaldık o gün.. acaba üşüttüm mü yoksa covid mi oldum bilmiyorum. Oğlumun burnu hafif tıkanmış gibi eşimde belirti yok. Ama bu zamana kadar kendimi en bitik hissetiğim anlardan biri.. ne iyi gelir önerebileceğiniz birşey varmı