1limonatamoms Kizlar bana 300₺ yatirmislar teslim edilebilir yazıyor ama eşim hesabıma baktı yoktur birşey dedi Bilgisi olan var mı
Domino Ebruarr Yok cnm ben almadım. 500 tl aldım ben kurban bayramından önce. sanırım sosyal yardımlaşma vakfı yatırmıştı.
Domino Ebruarr istanbul sancaktepe deyim ben sosyal yardim vakfına başvurmuştum. sizde il ilçedeki sosyal yardim vakfına başvurabilirsiniz
Domino Btlazz sigorta olmayacak. üzerimizde mal varlığı olmayacak bildiklerim bu. bir de e devlette sosyal yardim hizmetleri yazarsanız başvurabilirsiniz.