Epifenomen-gkc Herkese iyi akşamlar. Kızıma hipp combiotic kullanıyorum, daha önce dikkat etmemişim büyük kutu aldım, ikili paket olanlardan üzerinde sadece hipp organik yazıyor paketlerin bu hep böyle miydi? Bir de kutu hafif açılmıştı ama mağazada mı zedelendi yoksa yeğenlerim mi yaptı bilmiyorum ondan tedirgin oldum aslında (yeğenlerim küçük anlayacak yaşta değiller) yardımcı olursanız sevinirim 🤭 [url=https://resimyukle.link/i/44TE3j][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/44TE3j.jpg[/img][/url]
Keskeuyusamm Organik combiotic farklı organik sadece yazan farklı canım biz de onu kullanıyoruz. Açılma konusunda bir şey diyemeyeceğim ama eğer yeğenlerin yapmadıysa kullanma
Epifenomen-gkc Keskeuyusamm combiotic kutudan çıktı bu paketler. Mantık olarak combiotic yazması gerekiyor yazmadıgı için merak ettim aslında. Normal hipp organik almadım
Epifenomen-gkc Reyna evet 🤭 anlatamadım kusura bakmayın. Hipp organic combiotic büyük kutu aldım içindeki paketlerde sadece hipp organik yazıyor