Nolur yardım edin ilk bi ay meme mama gittik gayet guzel uyuyordu bebeğim sonra doktor kilo alımındaj dolayı mamayı bıraktırdı bı aydır sadece meme emiyor ama iki haftadır sürekli gaz gaz ağlarken elimi poposuna koyuyorum ve birtliyor devamlı bazı bebeklerin anne sütüne karşı hassas olduğunu okudum gaz yapan hiç hisey yemememe rağmen bu kadar gazlı sürekli ağlaması beni artık çok yordu yıprattı acaba karnı mi doymuyor yada gerçekten sütümde mi bı sıkıntı var bilmiyorum yardım edin lütfen kızım 80 günlük