my199444 Neden arkdslar boyle oluo gazlı bir bebek eskıden boyle olmazdı kusardı ama artık burnundan da gelıyor
Blt-aslmom my199444 benim kızım ilk 1 ay hep öyle kustu hep burnundan geliyordu doktor sorun olmaz dedi
Gokcenaz22 my199444 bnım kızım 23 gunluk doktor cok emmesınden kaynaklı ara ara ver dedı alttan gazını kakasını yapamayınca ustten atıyormuş fazlalıgı dikkat et gerı cıgerlere gitmesin sıkıntı olur demıstı sureklı yan yatır canım
CerenCyln Ah ah ne çektim ben burnundan kusmasına 1,5 ayda geçti çok şükür ara ara gazını al öyle devam et emzirmeye, muhtemelen sütünüz fazlaca geliyor bebiş de küçük olduğu için doyduğunu anlamıyor. Ama zamanla geçiyor merak etmeyin 🤍
Pamukdeniz my199444 korkmayın fışkırarak kusmadikca problem yok ama siz mutlaka bebeğinizi eğilimli yatırım sakın düz koymayın.😊
Kayuu Benim bebeğimdede oldu birkaç kere.Gazını çıkartamadığında birikiyor ve gazını çıkartırkende burnundan süt geliyor.Sürekli yan yatırmaya ve gazını çıkartmadan yatırmamaya dikkat edin 😊