Busegg Biz de geçen hafta ateşle 3 gün uğraştık, bizim de diştendi. 39, 39.5′ları gördük. Yaptıklarımı anlatayım, calpol tek başına ateşini düşürmediği için doktorun önerisiyle Ibufen ve calpolü bir arada verdik, 4 saat ateşini geçiyordu, 4. Saatte tekrar çıkıyordu. Önce ılık duşa soktuk, ateşi 38 altına inince hemen ilacı verdik. İlaç da uyku yapıyor zaten, ben uyurken de saat başı kontrol ettim, ama 4 saat geçip de ateşi çıkmaya başlayınca kendi uyandı hep. Bir de 39 üstüne çıkarsa kusma da yapabiliyor, o da diş zamanı salya artışı çok olduğundan mide bulantısı yaparmış, normalmiş. Bir de bebeğiniz sıkıntı yapmıyorsa tülbent gibi bir bezi sürekli ıslatıp eklem yerleri ve alnında tutun, ateşi düşürmese de rahatlatıyor. Umarım bizimki kadar uzun sürmez, hemen geçer 🙏