Arkadaşlar merhaba bebeğim alerjik olduğu için süt ve ürünlerini kullanamıyorum. Doktorum k2-d3 beraber olan damlalar var al kullan dedi bebeğe 3 kendine 8 damla dedi ancak vitamini aldım üzerinde yetişkinler için günde 1 defa 1 damla olarak kullanılır yazıyor. Aşırı tereddütte kaldım bebeğe az önce 3 damla verdim çok tedirginim var mı benim gibi olan?? Doktorumuzu aradım açmadı yazdım dönmedi muhtemelen müsait değil.