yaseminoztrk DOLANDIRICI valla benim doktorum mama dediğinde anne sütünün muadili hangisini istersen kullan demişti. Süt yoksa ne yapalım pilav mı yedirelim çocuğa 🙄
Arzuuu00 yaseminoztrk tadıda güzel balık yağı var içeriğinde kokusu balık gibi ama benim oğlum sevdi maşallah gelişimide çok güzel 13 aylık smdi kilosu boyu hareketliligi çok iyi sizinde az kalmış ek gıda dönemine zaten bı sorun yaşamazsınız inşallah🥰
yaseminoztrk Arzuuu00 anne sütü almadığı için biz tadımlara başladık doktor önerisi ile 🤭 çok teşekkür ederim bu arada içim rahatlattı biraz denemeden önce bilgi almak sağol ❤️
Minik12_3 DOLANDIRICI Bebelac Gold gerçekten çok çok iyi bende başta SMA kullanıyordum ama aşırı gaz ve Kabız yaptı Bende değiştirdim bu iyi Geldi