Htctpc Selamlar herkese.50 günlük bebeğim var.3 saatlik aralarla emziriyorum.3 saati geçirmiyorum yani.Ama uyurken bazen uzun süre uyuyor ben de uyandırıp emziriyorum.Sizce gerek var mı uyandırmaya yoksa kendi uyanınca emzirsem olur mu?
Elifkrm Htctpc valla uyuyan bebeğiniz varsa düzenini hiç bozmayın . Hatta sizde uyuyun onunla birlikte. 5 saat olup hala uyanmazsa uyandırmadan emzirebilirsiniz .