Minikannesiii0655 bizimkini anlatmayım daha iyi canım kısaca bahsedersem hamilelik ve sonrası kabus gibiydi çünkü kızım özel bir bebek ve hastane süreçlerimiz oldu şuan 18 aylık daha yeni yeni kendimize gelmeye çalışıyoruz eşim ve ben psikolojik destek alıyoruz buna şükür bugüne geldik bin şükür ❤️🌹Tabi bizimki istisna Rabbim size daha güzel günler göstersin 🤗