2bebislianni az kilo aldırmıyor alması gereken kadar aldırıyor diğer mamalar gibi kof sağlıksız kilo yapmıyor yani, çünkü içerik olarak anne sütüne en yakın mama çocuğu şişirmiyor ve kof kilo yapmıyor benim bebeğim 12 aylık doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum çok çok memnunuz bu arada aptamili hiç önermiyorum başka bir mama düşünün seçenek olarak, 2013 yılında içinde gdo bulunduğu için toplatılmıştı türkiyeden davalar felan açıldı