aylizinannesiii Kizlaaar samsung telefonumun ekrani kırıldı garantisi yok kaç tlye değiştirirler değiştiren arkadaslar var mi bilgisi olan🤯
1prens1prensess aylizinannesiii benimkiside kırık A30 550 tl istiyor heryer garanti var ama cam garantiye girmiyor
2maviboncuk aylizinannesiii 350 ye yaptırmıştım iç ekranı kırılmıştı. Ama telefonun markasına ve modeline göre değişir
melike_zynp aylizinannesiii 20s nasıl 1700 kiz. Vla en az diyorm bak ben j6 kırdım hamilelikte fotoğraflarımı icindeydi kıytırık bi telefoncu 400 aldı malatya da
aylizinannesiii melike_zynp İlk çıktığı zamanlar a101den almistimm 😅😅😅 ya resimler falan var içinde silecek miyim napicaz 🥴
aylizinannesiii 1prens1prensess Aaa teknik servisciler mi 550 tl mi istiyor napicam boyle kirik camlaa o kadar para veremem kii bayramlik aldik 🥺😅