Laden Eslemneziha en güzel ve en kolay tatlı benim için bisküvi pastasıdır. Onu da bilmeyen yok tarif vermeyeceğim o yüzden😁
birfincannkahve Eslemneziha Google da 3 dakika tatlısı var onu yapabilirsiniz çok hafif ve güzel oluyo. Hira Tatlısı da baya basit fikir olsun
nurelem Laden kolunu kaldırmaya mecalim yok off şimdi kim puding karıstaracak, kim büskivileri dizececek 😂😂😂😂