O_mer27 Kızlar 2 ay 2 günlük bebeğim var iki gündür ne içerse fışkırır tarA kusuyor şimdi hastaneye gidiyorum ama neden lütfen başına gelen var mı
pogacayanakli_aylamm O_mer27 gaziantepte mi oturuyorsunuz. Benim bebegimde de oldu beslenmeden sonra sarsilirsada oyke oluyor.
Mandalinbebeksu O_mer27 canım biz 6 aylık olana kadar devam etti ama doktor a söyle bi. Belki ilaç verir bize vermişti