Gün içinde üst iki dişin gelmek üzere olduğunu farkettim. Sabah öksürükle uyandı ve tüm gündüz uykularında hep öksürüğe uyandı. Akşam üstü de ateşi 37.5 oldu.
Sorum şu, diş çıkarmada öksürük oluyor mu yatar pozisyonda özellikle? Yoksa üşütmüş olabilir mi 🥺 6 aylık