mrvk02 Merhabalar, 6 aylık bir oğlum var. Sizce sünnet ne zaman ettirilmeli? Siz nerde nasıl ve kaç yaşında yaptırdınız veya yaptırmayı düşünüyorsunuz ?
Eesay mrvk02 biz 3 aylıkken yaptırdık. Dönmeyi bilmediği için çok kolay oldu bizim için. Bence bebek çok hareketlenmeden yapılmalı, çünkü dikişleri korumak büyüdükçe zorlaşır
Cerennh mrvk02 4 aylıktı yaptırdık, en iyisi emeklemeden,dönmeden yaptırmak,7 günde herşeyi tamamen geçmişti daha da geç kalmadan yaptırın kesinlikle
Yenidennn mrvk02 9 aylıkken yaptırdık maalesef geç kalmışız hareketli olduğu için zor geçti birazcık. Imkaniniz varsa hemen yaptırın.
Ebru-Yusuf2020 mrvk02 bize doktorumuz 6. Ayını bitirmeden yaparsaniz daha kolay olur demisti niz de oyle yaptik keske dogat dogmaz yaptirsaydik dönmeye calisiyor cok huzursuz oluyor
hebundeniz Eesay merhaba bnmdr bebeğim ıkı aylık bugun sunnet ettırdım ayakları kımıldadıgında bayabı ağlıyor ne kadar surede gectı agrısı ne yaptınız suan altını acmam gerekıyor aglar dıye kıyamıyorum degıstırmelıyımde her aglafıgında susmuyor bı bes dakka felan
En_guzel_yanim mrvk02 oğlum şuan 7 aylık. Ağustosun 3 nde sünnet oluyoruz. 😊 Erken yaptırmak tercihim. Yarın birgün büyüyünce kestirmek istemiycek. Çocuğu korkutacaklar. Psikolojisi bozulacak. Hastanede çok karşılaştım öyle ağlayıp zırlayan çocukla
tunosum mrvk02 ürolog arkadaşım 6. Ayı bitirsin hemen yapalım dedi. Bekliyoruz bakalım. Bence sizinkinin de tam zamanı
Eesay hebundeniz çok geçmiş olsun. Sık sık alt değiştirip kremini yenilemişyik biz. Çok ağlıyorsa doktora bir danışın belki calpol falan iyi gelebilir
Emrhn22 mrvk02 10 gün önce yaptırdık bizde tam 4 buçuk aylıktı biraz daha erken yaptırsaymışım dedim çünkü dönmeye başlamıştı ayakları çok hareketliydi o açıdan biraz zorlandım sürekli hareketlerini kısıtlamak takip etmek durumunda kaldım yine de iyi ki çok geç kalmadan yaptırmışız diyorum
hebundeniz Eesay teşekkür ederim pedıfen şurup verdıler kremlıyeceğim zaman çok ağlıyor morarıyor resmen. Bilseydim boyle olacağını bilsem ypmazdm şimdi
Eymntuba mrvk02 ben oğlumu 6 aylıkken sünnet ettrdk klips yöntemi ile dikişsiz oldu Ankara özel ılgın tıp merkezinde onursal yıldız Dr a yaptırdık çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık
Kbraa09 hebundeniz pet bardağın altını kesip pipisini içine alıcak şekilde koyup bir numara büyük bez kullanmanızı tavsiye ederim
Evrim1906 mrvk02 2 aylıkken yaptırdık aslında 40ı çıkmadan yaptıracaktık ama bebeğim kuvez de kaldı çıkınca da sürekli kontrole gidip geldik. Yoksa doğduğu gün yaptıracaktım
hebundeniz Kbraa09 hayır koymuyorum dun sünnet ettırdım ılk bebek bılmıyordum pet bardak bıraktıklarını neişe yarıyor pet bardak
Kbraa09 hebundeniz 40 günlük yaptırdım bende oet bardağın yarısını kesin alt kısmını değil ağız kısmını pipisini içeri alıcak şekilde koyun kremi elinizle sürmeyin bi süre üstten böyle bol bol dökün bi numara büyük bez takın hiç değmiyor hiç anlamıyorlar çok rahat oluyo üç günlükken otobüsle o şekilde 6 saat yol gidip gezdim sorun olmadı. Bide calpol kesinlikle içirin bana kalırsa ağrısını o alıyor 6 saatte bir