mucizem3006 Merhabalar,, 15 günlük anneyim. Göğüslerimdeki çatlak ve yarıklar bi türlü geçmek bilmedi. Kremler yağlar herşeyi kullandım. Tavsiye edebileceğiniz bişey varmı?
Minikkurabiye mucizem3006 benimde artık kanama derecesine gelmişti. Doktor hametan krem yazdı bana iyi gelmiştim kuzum ✨
E_doga mucizem3006 gümüş kapak tavsiye ediyorum kesinlikle. Ama onu kullanırken birşey sürmeyin etkinliği azalır yoksa. Birde ayarı 999 olsun mutlaka . Emin okun faydasını göreceksiniz
30undabiranne mucizem3006 ben iyileştiremedim kanıyor kabuk tutuyor artık bebişimde emmek istemiyor emmek için ağzına alıyor sonra böyle tiksiniyo gibi diliyle geri çıkarıyor suratını ekşitip
Denizim123212 Benimde öyleydi o kadar zorki doğum bile bu kadar zor değildi gözümde o meme ucu o hissedilen ağrı ayağımın altından terler akıyordu şimdi bir aylık oldu bebeğim meme ucum duzeldi neler sürmedim ki hiçbirinin faydası yok sadece zamana bırakmak lazım
En_guzel_yanim mucizem3006 sürekli emzirin. Benimde aynı şey olmuştu. Hatta emzirince kanıyordu. Ağlaya ağlaya emzirdim. Ama emzirdim yani. Emdikçe geçti emdikçe geçti. Biraz dişini sıkmanız gerekecek
F_e_t645 mucizem3006 Bnde ayva çekirdeği sürmüştüm çok iyi geldi çekirdeği suya koydum jel kivanina geliyor sonra sürdüm mis gibi doğal
Muradiye_15 mucizem3006 2 ay önce dogum yaptım hala göğüs ucu yaralarım tam olarak geçmedi bebek doğru emzirme pozisyonunda emerse geciyo bunu fark ettim
Denizzz88 mucizem3006 ayva çekirdegi jeli cok iyi geliyor suda bekletin çekirdekleri jel kıvamına gelicek onu sürün