Kizlar 37 günlük kızımın ateşi var hiç hali yok bende aynı sekildeyim boğazım şiş bişey yiyemiyorm mama veriyorum arada emziriyorum sütünden geçmiştir çocuğa diyolar çok üzgünüm ne yapacağımı bilmiyorum parol ateş düşürücü şurup verdim şimdi inleyerek uyuyor napmaliyim kizlar