Mucize-1 oğlum 2 aylıktan itibaren tamamen mama ile beslendi. Sütüm yoktu. Gayet sağlıklı, kan değerleri her zaman çok iyiydi. Boyu önde, kilosu ideal, kafası çalışıyor. Mamayı bu kadar kötü birşeymiş gibi düşünmeyin artık. Milyonlarca insan var sadece mama ile büyüyen.