sedaomur26 Kızlar yarın sabahtan eşimle disari çıkıcaz bebeğime annem bakıcak normalde anne sütü alıyor sadece yarin icmesi icin evde hero baby devam sütü vardi açılmamış 🤷♀️🤦♀️ yarin icin kullansam sorun olurmu 🤔
TgcDvc sedaomur26 bırakmadan önce mutlaka verin bebege belki sevmez içmez siz yokken ne yapıcak cocuk
sedaomur26 thelake netten baktim biraz ucuz bir mama komşumuz almıştı kızıma birde hic duymadım bu markayı ilk defa mama vericem korkuyorum doktorumuzu da arasam şımdı sütünü sağ dicek o yuzden aramıyorum
thelake sedaomur26 evet bi kaç defa kullandım canm bebeğim sevmişti ben bebelac kullanıyordum arkadaşıma gitmiştim orda kullanmıştım bi sorun olmadı
sedaomur26 thelake Insalalh benimkide sever 💗 daha önce hic mama içmedi şimdi versem bisey olmaz degil mi.❤ ilk bebeğim daha 2 buçuk aylik hicbisey bilmiyirum mamayla ilgili.
thelake sedaomur26 Yok canm ac bi zamanında verebilirsin ilk bi ölçek yap 30 cc ye hem bosada gitmemiş olur
sedaomur26 thelake anneme iletirim o bakıcak ☺ ilk defa bebeksiz disari çıkıyoruz biraz vicdan azabı cekiyorum ne alakaysa 🤣 teşekkürler canim benim
thelake sedaomur26 Rica ederim cnm ne güzel bırakacak biri var en azından hemde en yakının hiç vicdan yapma için rahat olsun