Merhaba arkadaşlar İlk defa bebek ile ilgili olmayan bir başlık açıyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacim var. Ben normalde çok aşırı terleyen bir insan değildim. Yani aşırı sıcaklarda yazın terlerdim tabii ama aşırı sayılmazdı. Doğum yaptım Şubat ayında. O gün bugündür Allah’ımm nasıl bir terleme anlatamam. Utanarak söylüyorum koltuk altim baya ıslanıyor emzirdigim için terleme önleyici roll on tarzı şeylerden de çekiniyorum ama dışarda çok utanıyorum resmen renkli üst giyemez oldum. Var mı bildiğiniz denediginiz doğal yöntemler??