kuzeyto inşallah çocuklarımızın müjdeli haberlerini paylaşırız 🤲Allahım sevindirsin. Okulumuzun psikoloğu bazen ekolali yapıyor takıntıları var diye, yarım yada tam gün daha iyi olur dedi. Ondan sonra biz kreşe döndük. Eskiye kıyasla daha iyi kuzum.Ama çevremdeki akranlarını görünce üzülüyorum belkide çok üstüne gidiyorum diyorum, üzülüyorum.