Selamlar herkese, geçen gün yine 3 yaşındaki oğlum la ilgili bir post açmıştım. Konuşma azlığı,ara ara elini kasmasi ve heyecanlanınca ellerini sallıyordu. Çocuklarla iletişime girmiyordu…Doktora götürdük, doktorumuz %80 uyaran eksikliği komut alıyor ama yeterli değil dedi. Bir Kitap tavsiye etti ve anaokulu önerdi. Çok anaokulu araştırdım halada araştırıyorum. Bir anaokulunda oyun grubuda var.öncelikle oyun grubuyla başlasak 1 ay gözlemlersek diye düşündüm. Alışması açısından. Çocuklarında bu gibi uyaran eksikliği olupta oyun grubundan fayda gören oldumu acaba?tablet telefon,tamamiyle kaldırdık. Geç oldu ama televizyonun fişini bile takmıyoruz.yorumlarsaniz sevinirim 🌺