Kızlar bakın hele.. kızım 3 gündür öksürüyor doktor ciğerleri temiz dedi, bogazı kızarmış 15 aylık.
Çok aşırı öksürük var ama şurup da vermiyor arttırır dedi. Sizce doğal Şıp diye kesecek bişey yok mu ya..balgam var herhalde burnu da akıyor.. Gıcık var belli bogazın da.. Ceviz zarı suyu yaptım pekmez veriyorum harnup. Ballı su VS yapıyorum.. Bilmiyorum nedir mucize olan uyuyamıyor ememiyor üzülüyorum