Kızlar bebeğimde Günlerdir ateş kusma halsizlik ve gaz var ishal değil 2 gündür tuvalete çıkması gaz olduğu için Dr lavman yazdı hepsini yaptım ama 1 saat oldu hayla yapamdi Dr aradım söyledim 2 . Lavman alıp yapim dedi bazen 1 tane yeterli olmaz dedi ama ben çok Uygun görmüyorum ne yapacağımı şaşırdım ateş kusma bir yandan bide bu offf ya rabbim şifa ver lütfen 🤲🤲