Gizem97 ayy gerçekten mi benimde bugün ağrı 2bucukda başladı yarım saat bekledim geçmeyince hemşireye söyledim normal dedi ağrı kesici verseniz dedim olmaz bebek vücuttan ayrilmaya çalışıyor dedi ağrım saat 6ya kadar hiç geçmeksizin devam etti baktık olacak gibi değil ablam hemsireye tekrar söyledi çok aşırı ağrıyor ağrı kesici verseniz dedi öyle diyince taktılar ağrı kesici 7de geçti ağrım