Bayancokbilmiss 6 aylık olduk biberondan iyice soğudu 4.aydan beri zorla tıkıyorum ağzına içmiyor. Pirinç unu verdim çok güzel yedi ama sürekli vermek istemiyorum önereceğiniz zor durumda kalınca verebileceğim kaşık maması var mı
ecemm-6161 Bayancokbilmiss kaşık maması hero baby kullanıyorum oğlum severek yiyor her gün vermiyorum arada veriyorum bende 😊 irmikli ballı sütlü var canım o cok güxel birde meyveli var onlardan alabilirsin
Bayezidin_annesi Bayancokbilmiss arilac ile hero baby kullanıyorum ben biz 5 ayligiz 4 aylıktan itibaren kullanıyoruz size seçenek daha çok
Mervehhhhhha Bayezidin_annesi 4 ay 14 günlük bebeğim hero baby vermek istiyorum pürelerden yarısını mı vermeliyim
Bayezidin_annesi Mervehhhhhha kavanoz mama yediriyorum bende yarısını diğer yarısını öbür gün yediriyorum ilkte çok gelir zaten ona tadını alsın yeter