Hayal6190 4 aylık olduk hala kusuyoruz. Mama degıstm yok. Doktor gavıscon verdı yook. Kafayı yıycem. Her dakka üstünü degısıyorum. Ne yapmalıyım. Aklıma bısey gelmıyoooooooo
Selinglr Hayal6190 5 6 ay kustu benımki ne yatak ne doşek kalıyordu bir yere gitmeye korkuyordum ne zamanki mamayı katılaştırdım ve ek gıdaya başladık durdu cok şukur