Brfar kusura bakmayın ama eşleştirmek diye bişey yok yani bu yaptığınız üzgünüm ama çok saçma. Kilo yatıştırmak kendinizin kilosu iyi aynı bulduğunuz zaman sevinmek fazla kilolusuna denk gelirse üzülmek mi istiyosunuz ? Her bebeğin kilosu kendine özel genetik bu konuda fazlasıyla önemli. Benim bebeğim 6 aylık 6 kilo napiyim ben şimdi aglayim mi ? Doktor hemşire iyi demiş işte daha ne. Amacım sizi kırmak değil yanlış anlamayın ama bu kilo ile ilgili postlar gerçekten çok saçma kusura bakmayın sözüm sadece size değil bu konuda post açıp kilo yaristiran doktor hemşire sözü ile tatmin olmayıp burdakilere soran herkese.