Kızlar ben 1 Mayıs da sezaryen doğum yaptım 36. Günde kanamam kesildi 40’ım çıktıktan 4 gün sonra tekrar kan geldi böyle koyu renkli avuç içini doldurmayacak kadar 3 gün devam etti ve kesildi şimdi üstünden neredeyse 1 ay geçti yine aynı kan geldi ve 3 gündür devam ediyor üstelik dikişimden de akıntı gelmiş sizce ne olabilir böyle bişey yaşayan var mı? Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻