[silindi] Ya Denize giderken haşemanınn üzerine ne takıyorsınuz? Haşemanın üzerine verilen bonler birtek bende mi kötü duruyor anlamadım 🤦♀️
Kadifemsii [silindi] ben normalde de çapraz bone kullanıyorum haşemanın üstünede onları takıyorum eğer boynum açıksa bu boynu kapatan ince boneler var onları takıp üstüne yine çapraz bone takıyorum