Betl Ara ara ağrım oluyordu benimde. Acaba dedim rahim mı toparlanmadı. Ayaktayken ya da lavabodayken falan ağrım vardı. Canım çok yanmiyordu, tatlı bı açısı vardı. İlk ay kontrole gidemedim. 2.ay gittigimde doktorum yara oluşmuş dedi. Madecassol yazd8, düzenli kullandım geçti canm.