_Nehirim_ Bebeğime geçer mi kızlar 😬ne yapmam lazım hemen geçmesi için hastanede hiç bişey yazmıyorlar emziriyprum diye
Mom7856 _Nehirim_ Ballı süt için Nane limon için onun dışında bildiğim bişey yok ama ilaç kullanılmaz herhalde süte geçtiği için Geçmiş olsun
Gamzosgamzos _Nehirim_ ben maske ile emziriyordum kızım 1 aylık falandı ve başka odada yatıyordum çok şükür geçmedi
Okuroya Geçmez bende oldum felaket şekilde bebeğimi emdirmeyi hiç aksatmadan. Anne hastalandığı zaman sütün içeriği ona göre değişir bebeğe hastalık geçmesin diye. Serum yaptirabilisiniz bana çok iyi gelmişti emzirdiginiz için ilaç kullanamiyosunuz malesef
_Nehirim_ Okuroya teşekkürler onu yaparlarsa yaptırıim benimde daha yolun başında grip daha fazla. Yayılmadan bişey yapmam lazım Bebiş 24 günlük daha