NurrA Canım Ben bebeğime 2 ay boyunca Aptamil kullandım İlk 2 ay bir sorun olmadı sonra kabızlık ve gaz yapmaya başladı ondan sonra Bebelac Gold neutri aldım şu an 4 aylık 2 aydır da onu kullanıyorum Maşallah var Aptamil kullandığımda çok ıkınıyor du uykusunda da ıkınıyodu ıkınmaktan dolayı uyuyamıyor du Bebelac kullanmaya başladığım andan itibaren ufak bir harekette de gazını çıkarabiliyor ve çok rahat uyuyor hatta günde en az 2 en fazla 4 kere kakasını yapıyor mamasından sonra çok güzel kendi kendine gazını çıkarabiliyor hiç gaz problemimiz yok Ben fiyat farkının markadan dolayı ve aptamil’in daha eski daha önceden de çok kullanılan bir mamadan dolayı olduğunu düşünüyorum çünkü Bebelac nutri daha yeni piyasaya çıkan bir mama Aptamil öyle değil Aptamil daha önceden de çok kullanılmış bir mama olduğu için annelerin genellikle tercih olduğu için daha pahalı