Oykuaygun ben kullandim bu ay onu normal primaya gore hemen doluyo ustunde 6 saat yaziuo zaten gerci 6 saat zaten durdurmuyoruz ama 1 saat sonra doluyo asagiya dogru sarkiyo hemen normal primada bazen sabaha kadar duruyo oyle dolm sarkma olmuyo normali 12 saate kadar korumali bu 6 saat ve ince yazin bi anlamda iyi oluyo bence incecik olusu bebiside rahat ettiriyo ama koruyuxulugu pek olmadigindan kacirma yapabilir o yuzden ben normale dondum geri