rukiyyee 35 günlük doğduğundan beri kısa kollu zıbın giydiriyorum, klima açıyorum, üstünü örtmüyorum, gece cam açık yatıyoruz, günde 2 kere yıkıyorum. Nasıl alıştırırsanız öyle gider, ben öyle düşünüyorum. Çok giydirmeye alıştırırsak en ufak soğukta hasta olurlar 😌 doktorumuz da böyle olmasının daha uygun olduğunu söylüyor. İstanbuldayız bu arada