Merhabalar☺️ çoğunuzun bildiği üzere iki oğlum var biri 2,5 yaşında, diğeri 11 aylık ve ikisi de bez kullanıyor. İkisindede doğduğundan beri prima kullanıyorum. Başta prima premium protection sonrasında ise prima aktif bebek kullanmaya başladım. Bazen değiştirdim diğer bezleri de denemek için fakat hem pişik oldular hem sızdırma yaşadım. Prima da bunu hiç yaşamadım. Büyük oğlum 7 numara kullanıyor(16kg), küçük oğlum 5 numara kullanıyor (10kg).
Sizlerin de ettiğiniz tecrübelerinizi ve önerilerinizi merak ediyorum, buyurun sohbete🤗