Kızlar bebeğim 1 yaşında. Kısaca söyle söyleyeyim bebeğim uyuyordu bende emniyet kemerini açmıştım rahat olsun diye. Sonra kaldırımda durdum çantamdan birşey alırken pat diye bir ses. Oğlum emekler pozisyonda yerde ağlıyor . Ay beynim döndü içim gitti. Hiç beklemiyordum nasıl oldu anlamadım. Anlı ve burnu soyuldu kızardı şişti, bu sabahta yara oldu. Allahtan elleri yere gelmişte güm diye kafayı kaldırıma çarpmamış yoksa durum çok vahimdi. Bekledim kusma vs olmayınca doktora götürmedim . Hametan krem bepantol vs sürüyorum sadece. Sizinde başınıza geldi mi neler yaptınız? Doktora götüren var mı ? Götürmeli miyim ? Ve sizlerde uyarmak istedim. Uyurkenbenim gibi açan varsa kemeri açmayın! Çocuklar hareketlenince çok daha dikkat gerekiyor önlem gerekiyor çook zor 😢