RaziyeNu canım alıştırmak için biraz geç kalmışsın keşke biraz erken başlasaydın alışırdı benim bebeğim ekrana geçtikten sonra yavaş yavaş ağzına koyuyordum çiğnemeye başlıyordu öğreniyordu o şekil kasları da güçleniyor muş kaç yerde okudum. Kızım şu an 11 aylık mesela pirinç pilavı veriyorum çok seviyorum makarna yiyor @ veriyorum her şey diyor çok şükür keşke baştan alıştır saydınız benim ablam meyve püresini sebze çorbalarını sürekli bilendırdan geçirip veriyordu çocuk şu an 1 buçuk yaşında neredeyse hala öyle veriyor öyle alışmış çünkü içinde bir şeyler oldu mu midesini bulandırıyor hemen