Berra seni o kadar iyi anlıyorum ki😔 Benim oğlum 4 aylık doğduğundan beri ağlıyor. Karnı tok, altı temiz gazını gayet güzel çıkartıyor tahlilleri temiz ama çocuk sürekli ağlıyor uykusu var yatırayım diyorum uyumamak için direniyor ağlıyor zar zor uykuya geçiyor uyanıyor ağlıyor. Ne dertleri var bilsek keşkeee 😔😔