Bebektsk1 Zynpalmina bebeğiniz kaç aylık olunca aşı oldunuz benim 18 günlük aşı olmak istiyorum ama daha etken sanırım size doktorunuz ne dedi
LoveBug Ben bebeğimin doktoruna danışarak emzirdim. Hangi aşı olduğu farketmez dedi sinovac oldum ben de.
Zynpalmina Bebektsk1 doktor olmam gerektiğini söyledi büyük olduğu icin ayıyla ilgili bişey söylememişti siz de doktorunuza danışın mutlaka
mrbld Bebektsk1 kırk cıkmadan önermiyoruz dedi doktorum, annemin aşı zamanına denk getirdim, 50. Günde bebeği de aldık aşılandık geldik eve
Dunyayigeziyorum Bende bugün oldum bende kol ağrısı ateş halsizlik hafif titreme tad değişikliği baya belirti oldu biontech de .bebeğimde huzursuzlandı ama geçecek inş .bebeğim 3 aylık. Evdekilere geçer mi ondan korkuyorum sadece
mrbld emiasl kararsızdım ben açıkcası, annem iki doz sinovac olmuştu 3. Dozunu biontech olurken ben de onunla birlikte biontech olup gectim 😅