Annekizz ayyy evet . Bak bebek irmigi ve tarhana da cok kullanıyorum ben. Simdi ilk 6. Ay geçiş diyince sadece meyve sebze yogurt deniyoruz ya 3 gün kuralı için. Avokado da cok veriyorum ama biz ona 7. Ayda kahvalti ile başladık açıkçası. Corbalarinin içine ( corbalara geçince bu da 6. Aydan sonra ) pirinc , tel şehriye falan da ekledim ben . Brüksel lahanası ve brokoli de buharda pişirip blw olarak eline vermiştim. Bazen de corbalsrina katmistim. Bebek makarnası almıştım. Asci anneyi tavsiye ederim.