Merhaba arkadaşlar bebegim 25gunluk 22 gun boyunca belirli saatlerde uyuyan, geceleri uyanip memesini emip yatan bebegime bisey oldu. 3 gundur deli gibi uykusu olmasina ragmen uyutamiyorum, sütüm var gazini cikariyorum tentene temas sağlıyorum, alti temiz ustu basini cikarip hava aldiriyorum belki sicakliyordur diye ama beni yere koyma diyor, ayagimda kucagimda salliyorum durunca uyaniyor ya da maksimum 5 dk uyuyor. 3 gun değil 3 yil gibi geldi agliyor surekli durmuyor aklima bisey de gelmiyor neden olabilir acaba uslu bir bebekti dua okuyorum nazar olmustur diye ama ayni durumu yasayan varsa yardımcı olabilir mi