2 yaş ve çevresi en zor dönem yani hiç oturamıyoruz, düzenli uyku desen yok, oyun oynayalım desek 5 dk ilgisini çekiyor sonra ilgilenmiyor, tuvalet eğitimi yeni başlayınca hele 5 dk bi her yeri suluyor yeri silene kadar bi bakıyorsun başka yeri sulamış yere su damlasa çiş diye aklımı kaçıracaktım o dönem 😂😂sendromu, inatlaşması çok çok zor, yani bu dönemde bi de üzerine hamilelik anneye eziyet olur diye düşünüyorum ben 🙋🏻♀️