Toprak2509 Annis-ogul tşk. Ler aslında pek sormam bendr böyle çünkü herkesin zevki farklı ama bu kez çok kararsız kaldım. Eger gercekten güzelse herkes begenr diye düşndm🙂
Eise Toprak2509 ucuz duruyor bence kaliteli bir duruşu yok pazar elbisesi gibi rengi falan güzel de kumaş malesef kötü
Annis-ogul Toprak2509 evet doğru söylüyorsunuz ama bazen dışarıdan guzel durmuyor ama giyen kişiye çok çok yakışıyor
Ballipankek Toprak2509 demode duruyo bence ama sizin zevkiniz bizim dusuncemizi sordugunuz icin boyle yaziyorum bu benim dusuncem😂
Karas Toprak2509 boyunuz 1.70 hatta 75 üzeriyse olur ve kilonuz hiç yoksa ama yine de iyi sayılmaz :/