Eymenduygy Deletedmom_20 Philips avent kullandım 4 ay uç bulamadığım için lashinoha geçtim hiç meme reddi yaşamadık günde 1 2 kez verdim takviye 🙂
MotherOfAlmila Deletedmom_20 Biberonla veriyorum mamayi. Kasiklada versem icer ama.. Yeter ki yemek olsun modunda😂
Boncuk-anne Biberonla verdim hep doğduğundan beri mama+meme. Doğduğunda hastanede kaldığı için orda mamayla başladı 10 gün