ftmm 14 aylık bebeğim ishal kusma ve ateş var 2 gün önce de su çiçeği aşısı oldu doktora götürdük kanka enfeksiyon yok dedi serum yaptı eve geldik ama ateş hala oluyor acaba diş mi diyorum bilemiyorum böyle bi durum yaşayan var mı